Lancez-Vous. C'est gratuit
ou s'inscrire avec votre adresse e-mail
Min ferie par Mind Map: Min ferie

1. Sejl tur

1.1. Vi var i alt ude at sejle i tre dag den første dag fik vi lesede på og kom ud af hanen vi ville sejle til Ærø men det var så dorligt vjer at vi blive engie i kun at sejle til Stynø, da vi hade lagt til kej var vi lidt på båden men efter en halv time hade vi ikke mere vand så vi gik vi op i købmanden og køpte 9 liter vand, da vi var kommet tilbage slapede vi af i en halv til hel time og så gik vi og til det gamle mejri og fik lidt aftensmad det var ikke vildt godt men heller ikke dorligt, vi gik hjem på fyldt maver, da vi var henne ved båden så vi lidt fjernesyn og lage os til at sove

1.2. Den næste dag sejled vi til faaborg og så gik vi op i byen og gik og kikkede da der var gåt en lille halv time fandt vi et rigtigt godt sted at spise da vi hade spist gik vi ind ved siden af og fik en gamle dags is, den var god vi gik tilbage til båden og så noget OL og en lidt af en film, efter lidt tid lage vi os til at sove.

1.3. Den sidst dag sejlede vi hjem og fik leset af og vaskede båden og så Kørte vi hjem.

2. camping med maria og silke

2.1. Den første dag hvor vi kom gik vi rundt i en til to timmer, så gik vi ned til vandt og fiskede men efter 15 min hvor vi hade fangt en død vandman gik vi op i camping voven, efter lidt tid tog vi bade tøj på og gik ned og søvemmede, det gjord vi tre gang den dag og vi sejlede også i en gåmibåd, da vi hade spidst aftensmad lage vi os til at sove/snakke, så vi sov først kl.24:30.

2.2. Den næste dag hoppe vi på en hoppe pude sammen med nogle andre, de var vildt underlig men det var sjovet alivel for vi kom højt op og lande til på røven, det var vildt sjovet, så efter det gik vi ned og svømmede, og til aller sidt end vi gik ind og snakede kørte vi på så nogle åndsvage baby cykler, det var det sjoveste på helle dagen.

2.3. Den aller sidste dag lavede vi ikke rigtigt nog vi hopped lidt på hoppe pude og cyklede på de små baby cykler.

3. Italien

3.1. Køre turen der ned, den varede ca.14 timmer uden sove pavser for at komme der ned tidligst muligt så vi kørte 4-4.30 og var der nede næste morgen kl 9.30 var vi henne ved camping plasen som hedder Camping San. Vito

3.2. Den første uge lavede vi ikke så meget vi var medst ved pulen de tre første dag men ondsdag var vi inde på så et market i lazis gamle by, hvor vi også spiste en aften, vi fik noget rigtigt godt mad og efter det gik vi ind ved siden af og fik en kemppe is desart, den var hel hvil god.den næste uge var vi Bardolino. og ondsdag fik nogle venner på besøg så vi kørte ind til bardolino og gik og hyggede og fik lidt frukuste og eno en is. Vi spiste mange is i de to uger.

3.3. Køre turen hjem,vi kørte kl 5 lørdag morgen for at und gå så meget kø så muligt, men da klokken var 10-10:30 var der bare kø så vi sade ikø i næsten en time da folk begyndt at køre i nød sporet så det gjore vi også mentil sidst kørte vi af så vi måske kunne undgå kørene, vi kørte uden om en tunele hvor der var 7 km kø så der undgik vi lige flere timers kø men vi var først i faaborg kl.10:30 og så var jeg på fyn kl 11:30 og så var det barepå hodet i seng.

4. spejderlejr

4.1. jeg kom mandag, den dag lavede vi ikke så meget for vi hade lige gåt 30 km og haede rigtigt ondt i vors føder så vi fik aftensmad og gik ind i vors telt og sov.

4.2. den næste dag stod vi op og lavede morgen mad og vaskede op efter det skulle vi lave vors lejr da vi var færdig, spist vi frokeste og efter det lavede vi ikke så meget så fik vi laved aftensmad, og så var den dag gåedet.

4.3. den trede dag gik vi hen til valdemarslot men vi gik tilbage igen fordi det kostede for mange penge så vi gik tilbage men nogle fra vors gruppe, så da mig og en anden var kommet tilbage så mig og hinde stod med alt opvasken men vi fik det gjort og så begyndt vi på aftensmaden men de kom ´5 min efter, så de kunne hjælpe til med det og det var vi glade for, efter vi hade vaskede op sade vi snakede i lidt lang tid men til sidst lage vi os til at sove.

4.4. Den treje og sidst dag for mig var vi ned og fiske vi fangede mange små fisk men ingen store så efter 3 timme ca. gik vi hjem, men så løb bertil ind til en hest men der sket ikke noget, da vi næsten var der skulle vi op og se så en grave høj den var vildt stor og lidt høj, men så begyndt det at regne så vi skyndte og hen i telte men det stoppede efter lidt tid og så satte vi os ud ved bålet, da kl var 18-18:30 blev jeg hentede, og så tog jeg hjem og fik pakkede ud og pakkede til italien